از دکتر بپرسید

تپش قلب - پرسش ۱۰۷۵

  • تصویر کاربر ناظمی چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸( ۱ هفته پیش) تپش قلب
    با سلام جناب دکتر مادرم ۶ ماه پیش برای بار دوم تحت عمل قلب باز قرار گرفتند و دریچه میترال و آئورت ایشون با دریچه Advards(گاوی) تعویض گردید. حدود یک ماهه که دچار تپش قلب به صورت لرزشی شده اند نتیجه نوار اکو و هولتر ۲۴ ساعته نرمال بوده ولی هر دوسه روز یکبار مادرم دچار این تپش می شود فعلا قرص سوتالول براشون تجویز شده کانکور هم بعد از عمل روزی یکی میخورند. لطفا راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸( ۱ هفته پیش)

      سلام و عرض ادب
      از مصرف همزمان سوتالول و کانکور اجتناب کنند و داروی دیگری نظیر امیودارون رو امتحان کنند

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
به مطلب امتیازدهید
۴ (۰%) ۱ رای

 

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش و پاسخ دکتر مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.