از دکتر بپرسید
فشا رخون - پرسش 6149
محمدحسین پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 487 فشار خون
سلام آقای دکتر قرص والسا تا یک ومتورالنصف صبع ونصف شب
دوشب است فشارم دیشب فشارم 15 شود رفتم اورژانس قرص کابنابوریل زیرزبونی داد امشب هم 14شود یکی استفاده کردم لطفا راهنمایی می کنید چکارکنم
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب نیازی به استفاده از کاپتوپریل زیر زبانی نیست. یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید