از دکتر بپرسید

فشا رخون - پرسش 6149

  • تصویر کاربر محمدحسین پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 487 فشار خون
    سلام آقای دکتر قرص والسا تا یک ومتورالنصف صبع ونصف شب
    دوشب است فشارم دیشب فشارم 15 شود رفتم اورژانس قرص کابنابوریل زیرزبونی داد امشب هم 14شود یکی استفاده کردم لطفا راهنمایی می کنید چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب نیازی به استفاده از کاپتوپریل زیر زبانی نیست. یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.