از دکتر بپرسید
قلب - پرسش 8374
راحم یکشنبه ۳ مرداد ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 388 درد قفسه سینه
سلام آقای دکترممنون.خانوم هستم.۳۴ساله.تا به حال پزشک قلب نرفته ام.پزشک عمومی برام نوارقلب و آزمایش نوشت نوار خوب بود آزمایش رو براتون گفتم.ناحیه ی قلبم معمولن همیشه درد داره و شبها بیشتر حالت سوراخ شدن قلب یا سنگینی و فشردگی . تازگی دردش به دست و پای چپم هم می زنه . ممنون از راهنماییتون.
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۳ مرداد ۰( 4 سال پیش) درد شما منشا قلبی ندارد نگران نباشید