از دکتر بپرسید
تپش قلب و نبض شدید در گلو - پرسش 6859
امیر دوشنبه ۱۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1828 تپش قلب
سلام
هراز گاهی(ماهی یکبار دوماه یکبار) این اتفاق برام میوفته
معمولا در شب دچار این مشکل میشم میشم
ضربان قلبم رو احساس میکنم و نبض شدید در گلو که باعث سردرد هم میشه و تا نخوابم مشکل حل نمیشه
ایا مشکل جدی هستش؟و چه راهکاری بجز خواب پیشنهاد میدید
با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً در یکی از این حالات نوار قلب بگیرید تا بر اساس اطلاعات بدست آمده از آن در مورد مشکل شما و درمان مناسب تصمیم گیری شود