از دکتر بپرسید
سردردبعداز انژیو گرافی - پرسش 4268
رهبری یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 564 آنژیوگرافی
دیروز انژیوگرافی ،امروز از ظهر دچار سردرد شده ام باردراز کشیدن بدتر میشه ولی کمی راه میرم اروم میشه
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب سردرد از عوارض آنژیوگرافی نیست. در صورتی که بعد از آنژیوگرافی داروی جدیدی برای شما شروع شده است سر درد ممکن است عارضه دارویی باشد