از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب نارسایی قلب - پرسش 1442
علی شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 449 سایر بیماری های قلب
سلام EFقلب من در حدود۴۰ درصداست من ورزش های بدن سازی ودو انجام میدم ومشکلی ندارم البته داروی فشار خون مصزف می کنمآیا راهی برای بالابردن پمپاز قلب هست چه دارویی بهترین هست وآیا بالا رفتن از پله ودو برای من ضرر داره ممنون میشم جواب بدید
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
دارویی برای افزایش میزان کسر جهشی وجود ندارد و باید از داروهای نظیر کاپتوپریل یا لوزارتان و کارودیلول استفاده بفرمایید تا وضعیت کسر جهشی در همین میزان باقی بماند و از کاهش بیشترآن جلوگیری شود
انجام فعالیت های فوق الذکر بلامانع هست