از دکتر بپرسید
سوراخ بین بطنی - پرسش 5783
نورا سه شنبه ۱۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 629 بیماری قلبی نوزادان
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر. دختر من vsd داره و ۶ میلی هست. میخواستم بدونم صد در صد نیاز به عمل داره یا با دارو حل میشه؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض خیر با درمان دارویی از بین نخواهد رفت و نیاز به عمل هم بستگی به ان دارد که آیا باعث بزرگ شدن بطن چپ و افزایش فشار شریان ریوی شده است یا خیر