از دکتر بپرسید
درد قفسه سینه - پرسش 6097
علیرضایی جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 493 درد قفسه سینه
با سلام و خسته نباشید پدر من ۶۳سالشون هست و دیشب انژیو کردن دوتا رگ قلبشونو باز کردن و دکترها گفتن یه رگ دیگه هم هست اما زیاد خاد نیست حالا که از دیشب تا حالا ک من صب از پدر پرسیدم قفسه سینشون سوزش داره و زیر ببونی بهش میدن تفریبا بهتر میشه میخاستم ببینم این درد عادیه چون دکترشمگفت تا دوسه روز عادیه
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب تا مدتی بعد از آنژیوپلاستی بشرط طبیعی بودن نوار قلب و آنزیمهای قلبی درد سینه طبیعی است