از دکتر بپرسید
نارسایی قلبی - پرسش 7457
مریم شنبه ۱ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 472 تپش قلب
سلام اقای دکتر خسته نباشید پدر من نارسایی قلبی با ef:25%و دیابت دارند و داروهای کنکور ۱۰ میلی گرم ۱ عدد صبح و نیم عدد عصر و لوزار ۲۵ صبح و شب و متفورمین و انسولین و اتورواستاتین میخورند نبضشون ۵۸ و فشارشون ۱۳ روی ۸/5بود و اکسیژنشون ۹۲ بود . خواست بدونم وضعیتشون چطوره؟ چون کنکور میخورند ممکنه به خاطر اون نبضشون ۵۸ باشه؟
ممنون میشم جوابمو بدین
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱ خرداد ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب بله این میزان ضربان قلب بعلت مصرف کانکور و کاملآ قابل قبول. مناسب است