از دکتر بپرسید

ضربان قلب - پرسش 8823

  • تصویر کاربر فرزاد دوشنبه ۱ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 399 تپش قلب
    ضربان قلب من ۵۵ است آیا مشکلی هست که ضربان قلبم کمه باتشکر از لطف شما
    روز پزشک بر شما و تمامی کادر درمان مبارک باد
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ شهریور ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب و تشکر از اظهار محبت شما خیر جای نگرانی نیست بویژه در صورتی که از داروهای پایین آورنده ضربان قلب نظیر پروپرانولول، متورال، بیزوپرولول، دیلتیازم و یا وراپامیل استفاده می کنید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.