از دکتر بپرسید
ضربان قلب - پرسش 8823
فرزاد دوشنبه ۱ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 399 تپش قلب
ضربان قلب من ۵۵ است آیا مشکلی هست که ضربان قلبم کمه باتشکر از لطف شما
روز پزشک بر شما و تمامی کادر درمان مبارک باد
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ شهریور ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب و تشکر از اظهار محبت شما خیر جای نگرانی نیست بویژه در صورتی که از داروهای پایین آورنده ضربان قلب نظیر پروپرانولول، متورال، بیزوپرولول، دیلتیازم و یا وراپامیل استفاده می کنید