از دکتر بپرسید
اریتمی - پرسش 6896
رضایی چهارشنبه ۱۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 488 آنژیوپلاستی
سلام دکتر این تصویر که میفرستم براتون لطف کنید نگاهش کنید .یه توضیحی بهم بدید .چه نوع عملی هست؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب ابلیشن پی وی سی و از طریق کشاله ران است