از دکتر بپرسید

آنژیو - پرسش ۴۶۳۷

  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹( ۴ ماه پیش) تعداد بازدید: ۲۶ آنژیوگرافی
    سلام.۴۰سالمه پارسال سکته کردم ویکی از رگها فنر گذاشتن،دوباره بخاطر بروز علایم آنژیوشدم که مشکل خاصی نبود و گفته شده یکی از رگهای فرعی گرفتگی داره که دارو نوشتن.بعد آنژیو چندروزه خارش،کهیررو دست کف دست زده علت چیه و چه کنم در مورد رگ فرعی هم ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹( ۴ ماه پیش)
      سلام و عرض ادب علت خارش پوست ریزش دست ماده حاجب مصرفی هنگام آنژیوگرافی است. در صورتی که شدید نیست نیاز به اقدام خاصی نیست و خودبخود در طی یک هفته بهبود خواهد یافت و در غیر اینصورت از هیدروکسی زین ۱۰ میلی گرم روزانه دو تا سه بار استفاده کنید. در مورد رگ فرعی نیز از نیتروکانتین دوز بالا استفاده کنید و در صورت عدم پاسخ مناسب‌ نیکوراندیل را اضافه کنید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.