از دکتر بپرسید
فشار خون - پرسش 9648
نیما چهارشنبه ۲۱ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 434 فشار خون
سلام آقای دکتر مادر من۴۱ سالشه سابقه فشار خون دارد از زمانی که پدر و مادرش فوت شده فشارش بدتر شده یک دفعه ۱۹ یکدفعه ۱۷ و ..... پیش دکتر قلب رفتیم گفت عصبیه . نوار و اکو قلب ازش گرفتن بعد چند ساعت پیش دوباره فشارش رفت بالا رفتیم دکتر آمپول زد اومد پایین مشکل چیه بنظرتون؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۱ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب برای پاسخ دقیق به سوال شما توصیه میکنم که ابتدا آزمایش های اولیه فشارخون و یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهند