از دکتر بپرسید
اریتمی - پرسش 6245
ژیلا چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 409 تپش قلب
سلام آقای دکتر من 2ماه قبل باتشیصpatوafتوبیمارستان نیکان عمل rfaابلیشن انجام دادم تو این دوماه خوب بودم از صبح تاحالا دوبار دچار تاکیکارد تاحدود120 دردقیقه شدم که هرباربامتورال ولیبریوم کنترل شده من باید مدام متورال برخوردم دیگه یا بازم آریتمی عودکروه وباید ابلیشن انجام بدم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب برای این که مشخص شود که عود اتفاق افتاده است یا خیر نیاز به گرفتن نوار قلب در حین طپش قلب است. در مجموع احتمال عود کم است