از دکتر بپرسید
نارسایی قلبی - پرسش 6602
مریم شنبه ۲۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 901 تپش قلب
سلام اقای دکتر خسته نباشید پدر من نارسایی قلبی باef:25% و دیابت دارند.امروز نبضشونو گرفتم ۸۰ بود خواستم بدونم طبیعی هست.چون اکثرا نبضشبین ۶۰ و ۷۰ میشه.ممنونم
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۳ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب بله طبیعی است