از دکتر بپرسید
آریتمی - پرسش 3881
مهدی پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 468 تپش قلب
سلام آقای دکتر
حدود چند ماهی است دچار آریتمی شدم یعنی یک ضربان تکی بین ضربان قلبم میفته که هم احساس میکنم و این موقع یهو دلم خالی میشه رفتم دکتر قرص سوتالول داده که نصف قرص شب بخورم ،اکو و نوار سالم بود .از شما راهنمایی میخواستم . ممنون
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹( 6 سال پیش) سلام و عرض ادب ابتدا یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید و تا زمان انجام آن از دارویی استفاده نکنید