از دکتر بپرسید

آریتمی - پرسش 3881

  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 468 تپش قلب
    سلام آقای دکتر
    حدود چند ماهی است دچار آریتمی شدم یعنی یک ضربان تکی بین ضربان قلبم میفته که هم احساس میکنم و این موقع یهو دلم خالی میشه رفتم دکتر قرص سوتالول داده که نصف قرص شب بخورم ،اکو و نوار سالم بود .از شما راهنمایی میخواستم . ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹( 6 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ابتدا یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید و تا زمان انجام آن از دارویی استفاده نکنید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.