از دکتر بپرسید
نارسایی دیاستولی قلب و هایپر تروفی بطن چپ و فشار خون بالا - پرسش 9409
مهدی دوشنبه ۵ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 404 سایر بیماری های قلب
با سلام وخسته نباشید لطفا باتوجه به فایل ارسال شده مرا راهنمایی کنید . مشکل الان من هم تنگی نفس خستگی زود تپش قلب و درد قلب که گهگاه خیلی شدید است باتشکر.
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۵ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب بر اساس اطلاعات سی تی آنژیوگرافی تنها می توان گفت که گرفتگی عروق قلبی ندارید و علائم شما ناشی از گرفتگی عروق قلبی نیست علائم شما می تواند ناشی از مشکلات دریچه ها یا عضله قلب و یا آریتمی قلبی باشد و یا اصلا مشکل قلبی نداشته و علایم ناشی از مشکلات ریوی باشد