از دکتر بپرسید
ابلیشن قلب - پرسش 5877
رضا چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 466 تپش قلب
با سلام خدمت دکتر عزیز جسارتا بنده سوالی داشتم پدربنده 69سال دارن و دچار تپش قلب شده و دکتر اکبرزاده فرمودند که باید ابلیشن بشه ایا خطر داره چون خودم مطالبی رو خوندم و نگرانم کرد جسارتا جنابعالی صلاح میدونید که ابلیشن بشن یا نه متشکرم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً نام آریتمی ایشان و یا نوار قلب حین آریتمی ایشان را بهمراه سایر مدارک مرتبط بفرستید