از دکتر بپرسید
اتمام دارو - پرسش 11911
چینی دوشنبه ۱۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1104 آنژیوگرافی
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباشین
من چینی داودی 52ساله نزدیک به سه ماهه پیش .. پیش شما آنژیو دادم و برام استند گذاشتین سه رگ از قلبم گرفته بود ک خوشبختانه باز شد . خواستم ازتون بپرسم که آیا تا کی باید دارو هارا مصرف کنم و چند وقت یک بار لازمه بیام ویزیت م کنین؟! با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب مصرف داروها بجز پلاویکس دائمی است و مدت مصرف پلاویکس یک سال است و نیاز به ویزیت هر شش ماه یکبار دارید