از دکتر بپرسید

اتمام دارو - پرسش 11911

  • تصویر کاربر چینی دوشنبه ۱۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1104 آنژیوگرافی
    سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباشین
    من چینی داودی 52ساله نزدیک به سه ماهه پیش .. پیش شما آنژیو دادم و برام استند گذاشتین سه رگ از قلبم گرفته بود ک خوشبختانه باز شد . خواستم ازتون بپرسم که آیا تا کی باید دارو هارا مصرف کنم و چند وقت یک بار لازمه بیام ویزیت م کنین؟! با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۸ بهمن ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب مصرف داروها بجز پلاویکس دائمی است و مدت مصرف پلاویکس یک سال است و نیاز به ویزیت هر شش ماه یکبار دارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.