از دکتر بپرسید
فشار خون پائین. - پرسش 3633
نازنین پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 884 فشار خون
با سلام.خانم 59ساله هستم.بیش از سی ساله ورزشکار هستم..چند سالیه تیروئید دارم.وفشار خونم وقتی 10رو6/8باشه ،حالم خوبه ودر ظاهر مشکلی ندارم.ولی به علت میگرن که گاهی میاد سراغم فشار میره بالا. نهایتارو13ومینیموم 8در این حالت چشم چپم دردناک میشه.وحال استفراغ شدید پیدا میکنم.همراه سر دردمیگرنی.سوال من اینه که باید دارو استفاده کنم یا نه؟اگر لطف کنید بهم راهنمایی کنید.ممنون میشم..
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) سلام و عرض ادب شما نیاز به استفاده از داروهای ضد فشار خون ندارید و درمان میگرن کافیست