از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبپس از بالن و فنر زدن - پرسش 1942
بهار شنبه ۱۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 515 آنژیوگرافی
تا کی ادامه داره؟
آیا این درد و کم آوردن نفس در ایشان پایان می
گیرد یا بقیه عمر باید با آن بسازه؟
چه اقداماتی برای بهبودشون باید انجام بدن؟
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۳ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
برای اظهار نظر دقیق نیاز به رویت سی دی آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی دارم ولی وجود این درد یک ماه بعد از آنژیوپلاستی طبیعی نیست
در مورد تنگی نفس می توان با استفاده از داروهای مناسب باعث از بین رفتن تنگی نفس شد