از دکتر بپرسید
فشار خون - پرسش 5179
مهدی شنبه ۲۴ آبان ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 486 فشار خون
فشار خون من بدون هیچ علامتی یه مدتیه بالا میاره
رفتم دکتر به من گفت چون چهل سالتونه طبیعه و بدون هیچ پرسش قرص لوزارتان ۵۹ برام نوشت که گفت روزی یه نصفه بخورم چند روز خوردم هیچ تاثیری که نداشت باز هم بالا میرفت من هم قطع کردم الان با داروی گیاهی یه مقدار کنترل کردم امشب دم کرده سیاه دانه با آویشن خوردم که یه دفعه احساس خفگی کردم وقتی چک کردم ۱۵ رو ۱۲ بود
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۴ آبان ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب نیاز به انجام آزمایشات اولیه فشارخون و هولتر فشار خون ۲۴ ساعته دارید تا بر اساس اطلاعات بدست آمده در مورد نیاز به مصرف دارو، داروی مناسب، و دوز مناسب دارو تصمیم گیری شود.