از دکتر بپرسید

قلب - پرسش ۷۴۳۴

  • تصویر کاربر کورش چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( ۵ ماه پیش) تعداد بازدید: ۶۴ تپش قلب
    سلام آقای دکتر لطفا کمکم کنید
    من قلبم سالم سالم بود
    متوهگزال بهم دادن برای تندی ضربان
    متاسفانه با مصرف متوهگزال لرزش قلب میگرفتم
    و حس کوبش ضربان با اینکه ضریانم رو از ۱۱۰ به ۸۰ می رسوند در حالت عادی ضربانم ۱۱۰ بود هیچ حسی از لرزش یا کوبش یا چیز دیگه نداشتم و فقط قلبم گاهی تند میزد
    متاسفانه دو ماه دارو مصرف کردم با ابن وضع و دکترم هم میگفتن بخور بعد ۲ ماه دیدم قلبم داره تخلیه میکنه و ریتم کامل بهم خورده
    الان ۳ ماه از ترک قرص گذشته اما قلبم حس له شدگی و کوفتگی و سنگینی داره و با حرکات ناگهانی تخلیه میکنه و دیگه قلبم مثل قبل مصرف دارو نشده خیلی حالم بده
    باید چیکار کنم اکو و نوار چیزی نشون نداده
    1. تصویر کاربر کورش سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۰( ۵ ماه پیش)
      البته تو قفسه سینه ام هم یک هو گر میگرفت و بعدش حالت لرزش میرقت
    2. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۰( ۵ ماه پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر نوار قلب ۴۸ ساعته انجام دهید
    3. تصویر کاربر کورش چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( ۵ ماه پیش)
      امکان اینکه دریچه ها یا بافت قلبم صدمه دیده باشه هست آفای دکتر ؟
      ده متر راه میرم قفسه سینم شدید سنگین میشه
    4. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۰( ۵ ماه پیش)
      خیر. برای این علامت نیاز به بررسی بیشتری دارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.