از دکتر بپرسید
فشار خون - پرسش 10774
ساوه یکشنبه ۲۱ آذر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 395 فشار خون
با سلام من در حال شیمی درمانی هستم هر ۱۵ روز الان هروز سردرد وفشار بالای ۱۵ دارم لوزاتان میخورم ولی بازم سردرد دارم چه کنم
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۱ آذر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب سردرد در شما می تواند علل متنوعی داشته باشد والزاماً ناشی از بالا بودن فشارخون نیست. توصیه میکنم در این مورد با پزشک محترم معالج خود مشورت بفرمایید