از دکتر بپرسید
دردقفسه سینه - پرسش 6027
سارااثنی سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 462 درد قفسه سینه
دکترمن چندسال هستذقرص کوریول اترواستاتین واسپرینولاکتون۲۵میخورم ودوسال فوروزماید وتیروییدمم کم کارهست وسالهاس قرص تیروییدمیخورم ۳۹سالمه مدتی هست قفسه سینم خیلی دردمیکنه وتنگی نفس دارم دکترم اکوکردم گفتن مشکلی نیست ولی من موندم که چراتنگی نفس ودردقفسه سینه دارم وزن هم یه سختی کم میکنم دکترتغذیه گفتن اسپرینولاکتون چاق کننده خواستم بمن راهنمایی کنید ممنون میشم🙏🙏
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سارااثنی سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
دکترمن اترواستلتین بدلیل اینکه چندسال پیش کلسترولم بالابوذمصرف میکردم همچنان ادامه داردفروزمایدبدلیل اینکه یکسال پیش ورم داشتم وبعدازمراجعه به پزشک اکو فهمیدم آب دورقلبم هست ومصرف میکنم همچنان که شکرخدابهترشدم ویکهفتس نصف فورورمایدمیخورم ونیروییدم ناشتا میخورم بدلیل کم کاری جندسال هست وکوریول۶/۲۵بدلیل طپش قلب مدتیه وزن بسختی کم میکنم ودکنرتغذیه بمن گفتن اگه موردنداره اسپرینولاکتون ۲۵نخورم چون باعث چاقی وبعدارمدتی دردعضله میشه که شده زانودردگرفتم ولی دکتردوروزه نخوردم زانوم کمتردردمیکنه ممنون ومتشکر🌹🌹شب خوش🙏🙏🌹🌹
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۴ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)