از دکتر بپرسید
خستگی پاها - پرسش 6834
کیوان جمعه ۱۳ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 518 سایر بیماری های قلب
من ۳۷ سالم هست، ۱۸ ماه پیش خیلی عرق کردم و رفتم بیمارستان از من اکو گرفتن که EF رو ۲۵٪ بود، الان حدود ۹ ماه هست که از انترستو ۴۹/51 استفاده میکنم و همچنین از بیزوپرولول ۵ و اسپرینولاکتون ۲۵ و الان EF رسیده به ۳۵-۴۰٪ ،، فشارم معمولا ۱۰ رو ۷ هست، اما مشکلی که من را اذیت میکنه خستگی پاهام هست، از پزشکم هم پرسیدم ایشون میگن به قلب مربوط نمیشه، به نظر شما این خستگی از چی میتونه باشه؟؟؟
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۳ فروردین ۰( 5 سال پیش)