از دکتر بپرسید
تنگی عروق - پرسش 6568
شهناز پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 517 گرفتگی عروق
سلام اقای دکترشرح حال و لیست دارو هارا میفرستم خدمتتون ممنون
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً سوال خود را نیز مطرح بفرمائید شهناز پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
باسلام من۶۳ساله هستم وتنگی عروق قلب دارم دوبار انژیوشدم میگن نمیشه فنرگذاشت باید عمل قلب باز بشه دیابت کنترل شده هم دارم دارو میخورم معده هم ناراحتی دارو میخورم میگن عصبی است دارو اعصاب میخو رم همش سردرد و فشار متغیر دارم ضربانم پایین زیر ۵۰ تا ۳۵ لطفا راهنمایی کنید چه کنم ممنون
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) لطفاً لیست داروهای مصرفی را نیز بفرستید