از دکتر بپرسید
فشار خون بالا - پرسش 7376
شیوا سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 439 فشار خون
با سلام مادرم ۸۳سالشونه و مدت ۳ساله که عمل آنژیو و استند گذاشتن کم کاری تیرویید دارن و مدتی فشار خونشون بالاست بخصوص جدیدا مینیمم ۹یا۱۰یا۸ روی ۱۴ یا۱۵ یا۱۳ هست نیاز به بررسی و ویزبت دارن ایشون بسیار استرسی و حرص و جوش خور هستن قرص آنالاپریل ۵ رو یکعدد صبح یکعدد شب میخورن و کوردیول ۶/۲۵صبح و شب آتورواستاتین و لووکسین ممنون از راهنماییتون
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً انالاپریل را با والزومیکس 5٫80 جایگزین کنند