از دکتر بپرسید

افتادگی دریچه - پرسش 5446

  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 484 افتادگی دریچه میترال
    سلام دکتر من دختری 18ساله هستم که یکساله مشکل افتادگی دریچه دارم دفعه قبل که رفتم پیش دکترم اکو گرفت و متوجه شد یکی دیگه از دریچه هام افتاده.میخواستم بدونم منظورش چی بوده؟یعنی لت های دریچه میترال افتاده؟و الان نارسایی دریچه میترال دارم؟عذر میخام ناراحتی برام بده؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال زیاد منظور ایشان پرولاپس دریچه میترال بوده است. پرولاپس میترال می تواند همراه با نارسایی دریچه باشد یا نباشد و استرس تاثیری بر آن ندارد.

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.