از دکتر بپرسید
افتادگی دریچه - پرسش 5446
مریم یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 483 افتادگی دریچه میترال
سلام دکتر من دختری 18ساله هستم که یکساله مشکل افتادگی دریچه دارم دفعه قبل که رفتم پیش دکترم اکو گرفت و متوجه شد یکی دیگه از دریچه هام افتاده.میخواستم بدونم منظورش چی بوده؟یعنی لت های دریچه میترال افتاده؟و الان نارسایی دریچه میترال دارم؟عذر میخام ناراحتی برام بده؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب به احتمال زیاد منظور ایشان پرولاپس دریچه میترال بوده است. پرولاپس میترال می تواند همراه با نارسایی دریچه باشد یا نباشد و استرس تاثیری بر آن ندارد.