از دکتر بپرسید

اریتمی - پرسش ۶۳۲۸

  • تصویر کاربر نیکنام سه شنبه ۵ اسفند ۹۹( ۱ ماه پیش) تعداد بازدید: ۳۷ سایر بیماری های قلب
    سلام آقای دکتر مامان ۷۷ سالشه بعد از فوت بابام طبق تشخیص دکتر اریتمی خوش خیم دارن متازیرو ۲۳.۷۵ هر روز صبح تجویز کردن در ابتدا پرپر زدن گوش داشتن که بعد ازمصرف متازیرو ازبین رفت الان حدود ۱۰ ماهه دارن قرص مصرف میکنن حدود ۱ هفته تنگی نفس و وزوز گوش و پرپر گوش دارن که میاد و میره میخواستم بدونم اینها از عوارض قرص یا استرسه؟ قند ۱۰۸ همو گلولین ۱۱.۸ هماتوکریت ۳۶.۵ درصد با سپاس
      برای دریافت خدمات بیشتر تماس با ما نوبت دهی
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۵ اسفند ۹۹( ۱ ماه پیش)
      سلام و عرض ادب خیر از عوارض دارو نیست لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی مشورت بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.