از دکتر بپرسید
اریتمی - پرسش 6328
نیکنام سه شنبه ۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 532 سایر بیماری های قلب
سلام آقای دکتر مامان ۷۷ سالشه بعد از فوت بابام طبق تشخیص دکتر اریتمی خوش خیم دارن متازیرو ۲۳.۷۵ هر روز صبح تجویز کردن در ابتدا پرپر زدن گوش داشتن که بعد ازمصرف متازیرو ازبین رفت الان حدود ۱۰ ماهه دارن قرص مصرف میکنن حدود ۱ هفته تنگی نفس و وزوز گوش و پرپر گوش دارن که میاد و میره میخواستم بدونم اینها از عوارض قرص یا استرسه؟ قند ۱۰۸ همو گلولین ۱۱.۸ هماتوکریت ۳۶.۵ درصد با سپاس
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر از عوارض دارو نیست لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی مشورت بفرمایید