از دکتر بپرسید
نارسایی قلبی - پرسش 7855
مریم شنبه ۵ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 422 سایر بیماری های قلب
سلام اقای دکتر خسته نباشین پدر من نارسایی قلبی با ef:25% و دیابت دارند و داروهای کنکور ۱۰ ۱/۵عدد و متفورمین و اتورواستاتین و لوزار ۲۵ میخورند و نبضشون ۵۰ الی ۵۵ میزنه وضعیتشون چطوره؟ ممنون میشم جوابمو بدین
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۵ تیر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب از روی تعداد نبض نمی توان در مورد وضعیت بالینی مبتلایان به نارسایی قلبی اظهار نظر کرد