از دکتر بپرسید
فشارخون - پرسش 6423
محمد دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 433 فشار خون
سلام دکتر من چند روز بود حالت سرماخوردگی داشتم وبعدازظهرها بیحال میشدم ۵۲ سالمه رفتم دکتر روز اول فشار گرفت ۱۶ روی ۸ امروز ۱۵روی۵'۹بود دکتر قرص متورال۵۰ نوشته گفتم فشار مینیمم بالاست باید قرص مصرف کنید ولی صبح ۱۲ روی ۸ بود نظر شما چیه سپاس از پاسخ شما
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب توصیه میکنم که قبل از شروع دارو ابتدا یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید