از دکتر بپرسید
تپش قلب و فشار خون مینیمم بالا - پرسش 5899
مهناز جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 431 تپش قلب
من مدت مدیدی است که مبتلا به فشار خون مینیمم و تپش قلب هستم . میزان ضربان قلبم بقدری بالاست که صدای تپش قلبم را با ضربه های محکم و سنگین میشنوم . دارویی که مصرف میکنم کارودیولول است .ممنون میشوم نظرتان را برای درمان بیان بفرمایید .
وزنم بالا رفته و معمولا صبح زود، حوالی ساعت شش صبح باسردرد از خواب بیدار میشوم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) مهناز جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش)
محبت فرمودید
سعادت داشته باشم ،تهران آمدم حتما جهت معالجه خدمت می رسم
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۶ دی ۹۹( 5 سال پیش)