از دکتر بپرسید
راجع به کرونا و دریچه مصنوعی قلب - پرسش 3672
ندارم سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 536 سایر بیماری های قلب
با سلام ،تعویض دریچه پولنومری داشته ام ،خواستم ببینم اگر احیانا کرونا مبتلا بشم ،چه مشکلی برایم بوجود میاد ،ممنون راهنمایی کنید ،خانم هستم ۵۰ساله
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که در اثر ابتلا به بیماری کرونا فشار شریان ریوی افزایش نیابد( که معمولاً در ابتلا به این اتفاق نمی افتد) مشکلی برای دریچه تعویض شده پیش نخواهد آمد