از دکتر بپرسید
دردقفسه سینه بعد استندگزاری - پرسش 10226
حسینی سه شنبه ۲۵ آبان ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 431 آنژیوپلاستی
سلام جناب دکتر خسته نباشید
۳ماه پیش انژیوگرافی و پس از آن انژیوپلاستی انجام دادم ۳عدد استند در عروق قلبم گذاشته شده است و گاهی اوقات درد قفسه سینه دارم گاهی خفیف است و گاهی هم شدید دراین ۳ماه هم دوبار ویزیت شده ام توسط دکتر جراح خودم اما نگران هستم خواهشمندم اگر مقدوراست پاسخ مرا بدهید.متشکرم
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۵ آبان ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب تصویر ارسالی کمک کننده نیست. در صورتی که از نظر پزشک محترم معالج خود مشکلی ندارید جای نگرانی نیست