از دکتر بپرسید

سیتی آنژیو قلب - پرسش 8106

  • تصویر کاربر زیبا چهارشنبه ۱۶ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 450 آنژیوگرافی
    سلام خسته نباشید من حدود شش ماه پیش سیتی آنژیو قلب انجام دادم ولی هر شب خارشهای شدید رو دست و پاهام دارم واقعا خسته و کلافه ام از این وضع چیکار باید بکنم حتی صورتمو میخارونم تا چند دقیقه قرمز میمونه جاش در حالی که قبلا اصلا اینجوری نبودم و پوستم خیلی حساس شده ممنون میشم راهنماییم کنید دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۶ تیر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای پوستی مشورت بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.