از دکتر بپرسید
سیتی آنژیو قلب - پرسش 8106
زیبا چهارشنبه ۱۶ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 450 آنژیوگرافی
سلام خسته نباشید من حدود شش ماه پیش سیتی آنژیو قلب انجام دادم ولی هر شب خارشهای شدید رو دست و پاهام دارم واقعا خسته و کلافه ام از این وضع چیکار باید بکنم حتی صورتمو میخارونم تا چند دقیقه قرمز میمونه جاش در حالی که قبلا اصلا اینجوری نبودم و پوستم خیلی حساس شده ممنون میشم راهنماییم کنید دکتر
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۶ تیر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً با یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای پوستی مشورت بفرمایید