از دکتر بپرسید
تپش قلب - پرسش 9457
امیر جمعه ۹ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 401 تپش قلب
سلام آقای دکتر من بعد از ترریق سینوفارم سنم ۱۷ ساله است بعداز دوروز دچار تپش قلب شدم و دکتر به من پراپرانول ۲۰ دادیک ورق الان یدونه شو خوردم
دکتر گفت هروقت تپش قلب داشتی بخور
نظرسماچیه
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۸ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورت طبیعی بودن نوار قلب مصرف موردی پروپرانولول پیشنهاد مناسبی است امیر جمعه ۹ مهر ۰( 4 سال پیش)
آقای دکتر من ۱۷ سالمه ولی تپش قلب دارم هر دکتری میرم میگه هیچی نیست حمله پانیک داری
آقای دکتر حمله پانیک میتونه باعث حمله قلبی بشه
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۹ مهر ۰( 4 سال پیش) خیر