از دکتر بپرسید
تپش قلب و فشار خون بالا - پرسش 9051
مریم دوشنبه ۱۵ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 688 تپش قلب
باسلام خانمی 49 ساله هستم،، 27 فروردین کرونا گرفتم بعد از یکماه دچارتپش قلب شدم وپشتم به شدت درد میکنه وتعریق زیاد دارم،، دکتر رفتم تست ورزش واکو سالم بود ولی موقع تست ورزش فشار خونم بالا رفت الان قرص پر پرانول 20 استفاده میکنم اما فشار خونم گاهی تا 16 بالا میره دیابتم دارم قندم با مصرف قرص 172،،، استرس واصطراب هم دارم لطفا آقای دکتر بگید چکار کنم؟؟؟؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۵ شهریور ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً برای تصمیم گیری بهتر در مورد دارو و دوز مناسب آن و زمان مناسب مصرف دارو یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید