از دکتر بپرسید

قلب - پرسش 6092

  • تصویر کاربر ریحانه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 398 تپش قلب
    سلام آقای دکتر خسته نباشین من چندماهه که بیشتر وقتا تپش قلب دارم و این که یه موقع هایی قلبم یه ضربان رو جا میندازه وقتی اینجوری میشم خیلی وحشت میکنم و باعث میشه تپش قلب بیشتری بگیرم بارها دکتر رفتم اکو و نوار قلب کردم و همچنین هولتر قلب هم ۲۴ ساعته دوبار گذاشتم دکتر گفته قلبم مشکل نداره گفته زمینه استرس دارم که اینجوری میشم واسه تپش قلب قرص متورال و کونکور تجویز کردن میخورم انگار اثر نداره کن خیلی میترسم خیلییییی همش میگم نکنه قلبم وایسه...به نظرتون پیش دکتر اعصاب و روان برم؟؟؟؟۳۰ ساله هستم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً از پروپرانولول و آلپرازولام استفاده بفرمائید و در صورت عدم پاسخ مناسب با یکی از همکاران محترم روانپزشک مشورت بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.