از دکتر بپرسید
دردهای شدید بعداز عمل. استند - پرسش 6272
تمنا شنبه ۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 476 درد قفسه سینه
باسلام.من یکماه پیش بخاطر تنگ شدن رگ های قلبم انژیوگرافی و عمل استند انجام دادم.که بعدازعمل فنر گذاری سردرد های شدید و درد قفسه ی سینه و گاهی دچارفراموشی میشم.ممنون میشم راهنمایی ام کنین
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب احتمالاً سردرد ناشی از مصرف دارو است و در مورد قطع بعضی از آنها با پزشک محترم معالج خود مشورت بفرمایید و در مورد درد سینه با اطلاعات ارائه شده نمی توان اظهار نظر کرد