از دکتر بپرسید
درد قفسه سینه - پرسش 6112
مهرو یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 405 تپش قلب
وقت شما بخیر
خانم هستم ۳۳ ساله
چند وقتی هست دائما تپش قلب دارم و خیلی آزاردهنده است ضربانم معمولا حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هست
گاهی روی سینه چپم و گاهی هم دقیقا زیر سینه چپم درد و گرفتگی حس می کنم
کلافه شدم واقعا.... کم خونی و فشار خون هم ندارم
خیلی هم اضطراب دارم برای تپش و لرزش دستم متورال و پرانول خوردم هیچ تاثیری نداشته
مشکل من چی میتونه باشه؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر نوار قلب ۲۴ ساعته انجام دهید