از دکتر بپرسید

فشار خون - پرسش 10361

  • تصویر کاربر سعید دوشنبه ۱ آذر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 443 فشار خون
    سلام اقای دکتر من16سال دارم فشارخونم رو 16/17هست به دکتر مراجعه کردم اول قرص استرس دادن یک ماه خوردم خوب نشدم دوباره رفتم قرص لوزار دادنم گفتن ۳ماه بخور ببین خوب میشی اگه خوب نشدی بیا پیشم الان تقریبا ۱هفته میخورم هیچ تغیری نکرده فشار خونم ازمایش کلیه دادم مشکلی نداشتم؛داخل این سن مگه باید فشار خونی باشی؟؟؟
    علتش چیه؟؟؟
    ایا درمان میشه؟؟؟
    یه دنیا ممنونتون میشم جواب بدین.
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱ آذر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب حتماً نیاز به انجام آزمایش های ثانویه فشارخون و انجام اکوکاردیوگرافی از نظر ابتلاء به کوآرکتاسیون آئورت دارید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.