از دکتر بپرسید
تنگی نفس وتپش قلب وسنگینی سینه. - پرسش 6074
سیدموسوی جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 436 تپش قلب
سلام آقای دکتر خسته نباشید موسوی هستم برای سی تی آنژیو ازبیمارستان شهید رجایی خواستم وقت بگیرم گفت اول اسفند تازه زنگ بزن تا نوبت بهت بدم گفتم اگر اورژانسی باشه چی گفت باید داخل دفترچه دکترنوشته باشه، خواستم ببینم الان چیکار کنم داروها را بازم ادامه بدم ،تپش قلبم وتنگی نفس بازم ادامه داره اگرلازمه بیام خدمت خودتون اگرچه ازراه دور می یام تاداخل دفترچه بنویسید اورژانسی . ممنون وسپاسگذارم .
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۷ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورت تمایل تشریف بیاورید تا اورژانسی بودن را اضافه کنم