از دکتر بپرسید
رگ اضافه قلب - پرسش 5878
shayan چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 653 سایر بیماری های قلب
سلام خدمت شما جناب دکتر
پسری ۳۴ساله هستم ۶ماه پیش یهویی ضربان قلبم بالارفت و چن روز بستری شدم بعد نزد متخصص رفتم گفتن رگ اضافه دارم و باید بسوزانم من هم فشار دارم و خیلی ها میگن این عمل خطرناکه و ممکنه منجر به سوراخ شدن قلب یا خطرات دیگه بشه دکتر من دکتر نادر عسگری از کرمانشاه هستن نمیدونم این عمل رو انجام بدم یانه ؟ ایا خطری داره جناب دکتر یانه؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۲۴ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً تصویر نوار قلب حین طپش قلب و آریتمی را بفرستید