از دکتر بپرسید
قلب - پرسش 6228
مهدی سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 528 سایر بیماری های قلب
با سلام
من آقای 80 ساله هستم ، حدود 10 ماه پیش اکوی قلب دادم و فشار ریه ٨۰ بود ، سوالم اینه پس از گذشت 10 ماه و مصرف داروهای قلبی در این مدت آیا نیاز به اکوی مجدد دارم؟ با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید مهدی سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
عکس مهدی سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
گزارش اکوکاردیوگرافی مهدی سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
گزارش
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) پاسخ شما در سوال بعدی داده شده است