از دکتر بپرسید
سوزش قلبم - پرسش 4806
احسان سه شنبه ۸ مهر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 497 سوزش و تیرکشیدن قلب
سلام. آقای دکتر من یه بیست روزی هست آنژیو کردم یه رگ مادر زادی درقلبم هست وا سه تا از رگ هام بسته بوده خدا و شکر باز شده . مشکلم اینجا شروع شده منو یبوست داره رفتم دست شوی فشاربیش از حد آورم الان قلبم سوزش داره آیا مشکلی خدای ناکرده برام پیش آمده با تشکر از شما. وسپاس
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۸ مهر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً بفرمایید که آیا آنژیوگرافی به تنهایی انجام شده و یا آنژیوپلاستی هم شده اید؟ این سه رگ به چه روشی باز شده اند؟ لطفاً در صورت امکان تصاویر گزارش آنژیوگرافی و احتمالا آنژیوپلاستی را بفرستید