از دکتر بپرسید
مصرف قرص کنکور - پرسش 6739
ش_م جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 456 سایر بیماری های قلب
سلام آقای دکتر ببخشید مادر من بعلت pvc تحت درمان با متوهگزال ۲۳/۵ بود یکی صبح یکی شب ولی الان چون متوهگزال تو بازار پیدا نمیشه میخواد قرص کنکور بخوره.میخواستم بدونم با چه دزی باید کنکور بخوره؟ آیا کنکور ۵ یکی صبح یکی شب خوب است یا باید نصف شود.چون ضربان قلبش هم معمولا۵۰ تا ۵۵ است.ممنون
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر از دوز روزانه ۲٫۵ میلی گرم شروع کنند