از دکتر بپرسید

مصرف قرص کنکور - پرسش 6739

  • تصویر کاربر ش_م جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 456 سایر بیماری های قلب
    سلام آقای دکتر ببخشید مادر من بعلت pvc تحت درمان با متوهگزال ۲۳/۵ بود یکی صبح یکی شب ولی الان چون متوهگزال تو بازار پیدا نمیشه میخواد قرص کنکور بخوره.میخواستم بدونم با چه دزی باید کنکور بخوره؟ آیا کنکور ۵ یکی صبح یکی شب خوب است یا باید نصف شود.چون ضربان قلبش هم معمولا۵۰ تا ۵۵ است.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر از دوز روزانه ۲٫۵ میلی گرم شروع کنند

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.