از دکتر بپرسید
آمبولی ریه - پرسش 7772
محمدی دوشنبه ۳۱ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 466 گرفتگی عروق
سلام آقای دکتر .پدر من ماه پیش جراحی قلب باز شد وبعد جراحی دچار آمبولی ریه شده .pteوکلات ۱۷mm.آیا این آمبولی با داروی ریوارکسابان ازبین میره؟؟هنوز بستریه و داروی ریورکسبان رو شروع کردن.با هپارین هم افت پلاکت پیدا میکنه.ممنون اگر راهنمایی کنید.
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۳۱ خرداد ۰( 5 سال پیش) احتمال تکرار آمبولی و رفتن لخته مورد اشاره از دهلیز راست به شریان ریوی قویآ مطرح است