از دکتر بپرسید

افت فشار خون - پرسش 7682

  • تصویر کاربر آوا سه شنبه ۲۵ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 839 فشار خون
    سلام وقت بخیر خانمی ۴۵ ساله هستم که مدام فشار خون پایین و جدیدا فشارخون تا ۸ به روی ۶ میاد البته همیشه فشار خون پایین هست شما چه نظری دارید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۵ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب در صورت رد کردن بیماری آدیسون مسئله مهمی نیست و توصیه می‌کنم که از مایعات و نمک بیشتری استفاده بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.