از دکتر بپرسید
افت فشار خون - پرسش 7682
آوا سه شنبه ۲۵ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 839 فشار خون
سلام وقت بخیر خانمی ۴۵ ساله هستم که مدام فشار خون پایین و جدیدا فشارخون تا ۸ به روی ۶ میاد البته همیشه فشار خون پایین هست شما چه نظری دارید
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۵ خرداد ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورت رد کردن بیماری آدیسون مسئله مهمی نیست و توصیه میکنم که از مایعات و نمک بیشتری استفاده بفرمایید