از دکتر بپرسید
فشارخون - پرسش 11334
ام پنجشنبه ۱۶ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 414 فشار خون
سلام خدمت اقای دکتر بنده ۴۱ سال سن دارم معمولا فشارم ۱۴ روی ۹ است دکتر رفتم اکو و نوار قلب گرفتن و ضمنا ورزش کار حرفه ای هستم هیچ داروی تجویز نکردن ایا با این اوصاف دارو لازمه ممنون
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ دی ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد نیاز به مصرف دارو نیز دارید لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید