از دکتر بپرسید

فشارخون - پرسش 11334

  • تصویر کاربر ام پنجشنبه ۱۶ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 414 فشار خون
    سلام خدمت اقای دکتر بنده ۴۱ سال سن دارم معمولا فشارم ۱۴ روی ۹ است دکتر رفتم اکو و نوار قلب گرفتن و ضمنا ورزش کار حرفه ای هستم هیچ داروی تجویز نکردن ایا با این اوصاف دارو لازمه ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۶ دی ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد نیاز به مصرف دارو نیز دارید لطفاً یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.